Suchergebnisse

17 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Aufsatz(elektronisch)#327. Dezember 2022

The AMLO Voter: Affective Polarization and the Rise of the Left in Mexico

In: Journal of politics in Latin America, Band 15, Heft 1, S. 96-112

ISSN: 1868-4890

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#423. März 2021

How Do Campaigns Matter? Independents, Political Information, and the Enlightening Role of Campaigns in Mexico

In: International journal of public opinion research, Band 33, Heft 4, S. 779-798

ISSN: 1471-6909

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Open Access#62021

Short- and Long-Term Partisanship: Campaign Effects and the Stability of Party Identification in Latin America

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82019

¿Importan las campañas (en las nuevas democracias)? Interés de la campaña, elección del voto y satisfacción de la encuesta ; Do campaigns matter (in new democracies)? Campaign interest, vote choice, and survey satisficing

BASE

Aufsatz(elektronisch)#99. März 2022

Why Do Clientelist Brokers Go Rogue? Parties, Politicians, and Intermediaries in Mexico

In: Perspectives on politics, Band 21, Heft 1, S. 43-58

ISSN: 1541-0986

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Open Access#132020

He spoke, partisan identity and populist activation of the electorate in Mexico ; Enojo, identidad partidista y la activación populista del electorado en México

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft